چمنزار

چمنزار
آشپزی، نکات خانه داری و موضوعات پراکنده

يک منبع اگاه اعلام کرد که همزمان با پخش صحنه ورود يوزاسيف به مهماني زليخا 99% مردان یک شهر درایران دست خود را باچاقو بريدند وي افزود 1% باقيمانده که موفق به ديدن صحنه نشده بودند رگ گردن خودرا با چاقو بريدند !!!

***
تو شيراز مادر رو از دختر نميشه تشخيص داد تو اصفهان گدا رو از پولدر تو تهران دخترو از پسر!!

 ***
اگه کوه باشي استواري ... اگه رود باشي رواني ... اگه کوه باشي بلندي اگه آسمان باشي وسيعي ... اگه خورشيد باشي پر حرارتي اگه آدم باشي يه اس ام اس مي فرستي!

 ***

ميلاد منجى،
پيام عدالت،
نگين امامت،
مونس محمد،
...
...
اينا رو ديشب تو پارتى گرفتن، ببين از فاميلاتون نيستن؟

 ***

يه روز غضنفر ميفته دنبال دختره با سنگ ميزنه توو سرش . بهش ميگه خوب مختو زدم ها !!!

*** 

یارو  بچش تو اتوبوس به دنيا مياد اسمشو ميذاره ابدوالواحد

*** 

لذت بوسيدن در تاريكي ده برابر بيشتر از بوسيدن در روشنايي است . (‌ وزارت نيرو )

***
مگسه نامزدش رو مي گيره تو بغلش، ميگه: عزيزم! من تو را با هيچ گهى عوض نمي کنم!

 

***

از غضنفر می پرسند پتروس که بود؟ می گه یه دهقان فداکار بود که وقتی گرگ به گوسفندانش حمله کرد، رفت زیر تانک و انگشتشو کرد تو چشم راننده قطار!

***

سلام و درود بر شما بندگان پاک خدا که اگر شما هم حمام برويد ، يکي از  آنهائيد

***

آرزومند قطع برق شما در حین پخش سریال یوزارسیف....

با تشکر معبد آمون

***

جوایز قرعه کشی بانک معتادان جوان :

۱۰۰۰دستگاه پیک نیک

۱۰۰کمک هزینه خرید منقل و بافور

۱۰هزینه سفر به زاهدان

و هزاران جایزه یک مثقالی

***

اون دنیا خدا نمی پرسه مدل ماشینت چیه؟

می پرسه چند تا پیاده رو سوار کردی؟

...

...

قابل توجه خانمهایی که نمی دونن نیت پسر ها الهیه

***

انواع مرد.
اروپايي = يه زن داره و يه دوست دختر . زنش رو بيشتر دوست داره.
امريكايي = يه زن داره و يه دوست دختر . دوست دخترش رو بيشتر دوست داره.
ايراني = 4 تازن داره و 10 تا دوست دختر . ننه اش رو بيشتر دوست داره

***

برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو...
برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو...
برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو...
برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو...
بسه... حالا برگرد...

***

واحد نظرسنجي صدا و سيما:
نظر شما راجع به پيشنهاد زليخا چيست؟
1.
زود بود
2.
دير بود
3.
به موقع بود
4.
کاش جاي يوسف بودم!!

***
بيا من بشم يوسف تو هم زليخا ? فقط جون مادرت اين دفعه يه کم تندتر بدو نذار فرار کنم !!!

***

موميائي جسد پوتيفار عزيز مصر کشف شد و پس از بررسي رشتي بودن او تائييد شد !!!

 ***

دو تا قمي با هم عروسي مي کنن ,بچه شون مي شه قمقمه

***
پسره اونقدر به دوست دخترش نامه مي ده كه بالاخره دختره با نامه رسون ازدواج مي كنه

يه روزي غضنفر مياد تو آب نگاه مي کنه و عکس خودشو ميبينه
بعد ميگه: جل الخالق! اسب ابي ديده بوديم ولي خر آبي نديده بوديم

***
خر و گاو دعواشون ميشه- خره ميره رو ديوار مينويسه: گاو خر است

***

 

غضنفر از باجه تلفن مياد بيرون
يكي بهش ميگه سالمه ؟
غضنفر ميگه سالمه ولي آفتابه نداره

***
اولي: با عمويت كجا مي روي؟
دومي: او را مي برم فروشگاه محله مان؛ چون آن جا نوشته «خريد براي عموم آزاد است

***

عزیز دلم اگه تمومه تمومه تمومه دنیا جمع بشن بخوان تورو از من بگیرن
میگم چرا شما زحمت كشیدین!!!
خودم می آوردمش !

***

هر وقت دلت واسم تنگ شد متن زیر رو بخون
.
.
.
ای کلک چه زود دلت برم تنگ شد.

***

هرگز ندیدم بر لبی لبخند زیبای تو را
هرگز نمی گیرد کسی در قلب من جای تو را
.
.
هیجان زده نشو پشت خاور نوشته بود

***

این پیام جهت بالا بردن کلاس شما در جمع است
بعداز خواندن الکی بحندند

***

عشق من از وقتی رفتی خونه تاریکه
چراغ خونه خاموشه

.
.
لامصب فیوز کنتورو رو چرا بردی با خودت آخه

***

.
.
.
.
من که با تو تعارف ندارم
اگه چیزی بود همون بالا می گفتم دیگه !!! 

***

یک باب خانه در نیاوران به مساحت ۴۵۰ متر مفید، سونا استخر جکوزی و پکیج، با دید بسیار عالی به خدا خوشبختی نمیاره، برو سر خونه زندگیت

*** 

اخبار اعلام کرده   زیباترین  کره خر   دنیا گمشده

.
.
.

.

بچه نشو  !  برگرد 

*** 

الهی شمع بشی، پروانه شم، دورت بگردم بعدش فوتت کنم، خاموش بشی، هرهر بخندم

***




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:مطالب خنده دار, ] [ 18:54 ] [ نرگس محمدامینی ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 172
بازدید دیروز : 134
بازدید هفته : 317
بازدید ماه : 306
بازدید کل : 43416
تعداد مطالب : 195
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->


script href="http://pichak.net">ساخت كد آهنگ

ساخت كد موزیک آنلاین

« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools