چمنزار

چمنزار
آشپزی، نکات خانه داری و موضوعات پراکنده


دوستت دارم عزيزم

دوستت دارم بدونه اینکه منو دوست داشته باشی...

دوستت دارم حتی اگه به چشمای خیسم بخندی...

دوستت دارم حتی اگه بی خیال این باشی که دلمو شکستی...

دوستت دارم حتی اگه دلت از سنگ باشه...

دوستت دارم حتی اگه هیچ احساسی نسبت به من نداشته باشی...

دوستت دارم حتی اگه مال من نباشی...

می نویسم و میگم دوستت دارم تا باورم کنی!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 5 تير 1391برچسب:شعر, ] [ 15:53 ] [ نرگس محمدامینی ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 195
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->


script href="http://pichak.net">ساخت كد آهنگ

ساخت كد موزیک آنلاین

« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools