چمنزار

چمنزار
آشپزی، نکات خانه داری و موضوعات پراکنده

مست وبارانی شده چشمهای من


خیس باران گشته این لبهای من


شب رسیده بی تو در غم مانده ام


پس کجایی مونس ِشبهای ِمن؟


جای زخمی مانده در قلبم نهان


میفشارد پنجه ای غمهای من


امشب از تنهایی ِ من خون شده


چشم ماه و اختر و مینای من


بی تو در تنهایی خود غوطه ور


مانده چشم ِ سرد ِ بی فردای من


رفته شور ِ زندگی ،حتی دگر


کس نمی پرسد نشان از جای من


کرده زنجیری به پایم عشق ِتو


غصه ی عالم شده در نای من


خفته دردی در دل ِرسوای من


سر نمی پرسد دگر سودای من



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 3 تير 1391برچسب:شعر, ] [ 11:7 ] [ نرگس محمدامینی ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 36
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 317
بازدید کل : 43095
تعداد مطالب : 195
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->


script href="http://pichak.net">ساخت كد آهنگ

ساخت كد موزیک آنلاین

« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools